38 dagar kvar till studenten

Det här inlägget tilldelas min kära vän Sanne som tycker att det har varit dåligt med uppdatering här sedan några veckor tillbaka.

Den färskaste nyheten som jag har är att jag nu vet vart, när och till vilka jag ska åka till när jag åker till USA, jag har nämligen hittat min familj!! Allt känns oerhört bra och jag hoppas att jag kommer få ett bra år när jag korsar Atlanten den 28 juni för att spendera ett år hos en familj på Staten Island, NY! Idag är det alltså bara 55 dagar kvar tills jag står med fötterna på Amerikansk mark! 


Jag vet inte om det är någon som kommer ihåg detta men i februari 2009 gjorde jag en nedräkningslista över hur många dagar det var kvar av gymnasiet (nästan, den räcker bara till maj haha) och se hur den ser ut nu!! Det är endast 38 dagar kvar till jag tar studenten!! :D det är lite svårt att förstå...

 

Kommentarer
Postat av: vanja

Jag är verkligen glad för din skull - ta steget ut i världen , det finns så mycket som väntar!!!

2010-05-05 @ 10:20:04
Postat av: cassandra

haha shit vad duktig du har varit med att räkna ner måste jag säga ^^.



Ja men man blir ju faktiskt lite trött på sånt folk. Ja du vet ju hur det är och det är faktiskt inte kul någonstans, vad ska man göra liksom? blä för människor ibland alltså.. ;)

2010-05-05 @ 22:05:00
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: sanne

Tjoho!

Ett helt inlägg bara för min skull (A) Jag är rörd Emma ^^ (nu lät jag en aning sarkastisk, men det var faktiskt fint gjort!)



2010-05-07 @ 18:27:14
Postat av: Christine

sv; Ja det är jätte skönt att det är gjort! :-D

jaha okej, va drygt :-/ Men du har du tillbaka din gamla blogg nu?

2010-05-11 @ 20:48:56
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
Postat av: S

Du kommer inte att ångra dig. USA är fantastiskt kul att bo i och NY är helt underbart :) Dessutom är det en nyttig och spännande upplevelse att ta chansen att någon gång i livet bosätta sig i ett annat land. Man växer som människa och lär sig MASSOR om sig själv & om omvärlden. Lycka till med allting.

2012-10-30 @ 22:42:30
URL: http://baseballwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0