17 år idag!



DÅ VAR MAN ÄNTLIGEN 17 ÅR GAMMAL! (=

Jag vill bara säga att jag hoppas att alla har haft det riktigt bra över jul och att ni förhoppningsvis kommer att ha det bra över nyår också!


Nu har jag bara några ynka minuter kvar av min födelsedag och jag ska försöka göra det bästa jag kan av dem, för det dröjer ju ett tag innan man fyller år nästa gång!

Ha ett riktigt gott nytt år och ge bara nyårslöften som ni tror att ni kan hålla, jag har kommit på några som jag förhoppningsvis inte kommer att bryta.

jul,jul,jul!

 
zomzomzomzomzomzomzomzomzom...mmm;P

Nu är det snart jul !  :)

jullov



Nu är det äntligen, äntligen jullov! :)

bruce springsteen..

Bara namnet bruce springsteen säger vad jag är och alltid kommer att vara för person.


Thunder Road - Bruce Springsteen


Om man lyssnar på den senaste versionen av denna låt så kommer man komma fram till att det är en av de bästa som gjorts.

15 december!

11.34
Whii! Det är redan den femtonde december, vilket betyder att det bara är fyra dagar kvar till lovet, nio dagar kvar till julafton och tretton dagar kvar tilll min födelsedag! Tiden går fort, december är bäst!

Love You Till The End - The Pogues


...


Jag ska aldrig mer spela solo.., det kommer jag säkert göra ändå, men just nu vill jag inte det.

december, det första jag tänker på:

-Julafton

-Födelsedag

-Nyår

-Jullov

-Juldagen

-Julkalendern

-Pepparkakor

-Lussekatter

-Lucia

-Julgodis

-Julmat

-Snö

-Paket

-Advent

-Skidor

-Julmusik

-Tomten

-Frost
-Varma kläder                                                                    

-Uppesittarkväll bingolotto

-Julmys

-Julpizza

-Köpa julklappar



Jag vet inte hur det är med er, men jag kommer i alla fall inte på så många bra saker om någon annan månad.


Första december!



Äntligen december! :) 
Idag är det första dagen i den bästa månaden på året!

RSS 2.0