Det är på gång!

Jag glömde ju att berätta vad jag gjorde för ungefär en timma sedan.

Jag anmälde mig till STS!! Nu närmar det sig!! :D

Sista oktober

Det enda roliga med att skriva samhällsrapport idag är att jag har valt ett väldigt intressant ämne, om jag inte hade gjort det hade jag väl somnat nu. Även om jag har suttit och skrivit och funderat över den hela lovet så känns det inte som att jag kommer någonstans, jag är inte klar på långa vägar.

I'm back!

Det har vart en riktig bloggtorka här den senaste månaden! Så jag tänkte att det skulle bli ändring på det nu. Den första och största nyheten som jag har att berätta är att

JAG FICK EN KUSIN IMORSE!!

Det blev en liten pojke! Så nu har jag två kusiner!! yay! Jag är jätteglad :D

Det har vart så skönt att ha höstlov nu, det kom äntligen! Jag var hur trött som helst innan, är fortfarande trött men jag känner mig ändå mer utvilad på något sätt. Jag ser ju inte direkt fram emot att komma tillbaka till skolan igen men det känns ändå helt okej liksom. Det som skärmmer mig mest är bara hur mycket som ska göras resten av året. Bara jag tänker på det blir jag yr i huvudet. Det är ju inte direkt några små och lätta saker man har framför sig. Vissa saker ser jag fram emot, vissa inte. Men tänkt sen när allt är avklarat, en sån känsla att veta att man har klarat allting och bara kan fokusera på att göra något nytt. Idag är det ansökningsdags! :P
 

Här är en lista på min närmaste famtid som ni antagligen kommer att få se mycket av framöver:

-Projektarbetsrapporten
-Slutkonserten
-Körkort
-Student
-Hitta balklänning
-Skicka in au pair ansökan
-Matcha med en familj
-Skicka in college ansökningar

Ha det bra!
xoxo Emma







27 oktober

Snart blir det uppdatering!!

JUL, JUL, JUL, JUL!! :D

Åh vad jag älskar allt som har med julen att göra!! Nu är det inte lång tid kvar! :D



RSS 2.0