...

Jag vill ta med min cello till USA... och så vill jag ta med mig Hanna och Hanna så jag har någon att spela med.. åh..

Resor hit och dit och överallt

I helgen som var nu (i helgas? hur säger man? :P) var jag uppe och hälsade på Stina i Falun och jag tror att jag satt på ett tåg i runt en 13 timmar under de två dagarna och det var ju en aning långtråkigt, undra hur flygresan till USA kommer bli haha... Imorgon åker jag till Tyskland och blir borta fram till Söndag :)

38 dagar kvar till studenten

Det här inlägget tilldelas min kära vän Sanne som tycker att det har varit dåligt med uppdatering här sedan några veckor tillbaka.

Den färskaste nyheten som jag har är att jag nu vet vart, när och till vilka jag ska åka till när jag åker till USA, jag har nämligen hittat min familj!! Allt känns oerhört bra och jag hoppas att jag kommer få ett bra år när jag korsar Atlanten den 28 juni för att spendera ett år hos en familj på Staten Island, NY! Idag är det alltså bara 55 dagar kvar tills jag står med fötterna på Amerikansk mark! 


Jag vet inte om det är någon som kommer ihåg detta men i februari 2009 gjorde jag en nedräkningslista över hur många dagar det var kvar av gymnasiet (nästan, den räcker bara till maj haha) och se hur den ser ut nu!! Det är endast 38 dagar kvar till jag tar studenten!! :D det är lite svårt att förstå...

 

RSS 2.0