Lista

För några månader sedan gjorde jag en lista på saker som skulle hända inom min närmaste framtid. Just nu ser den ut såhär:

-Projektarbetsrapporten
-Slutkonserterna
-Körkort
-Studenten
-Balen
-Hitta bal- och studentklänning
-Skicka in au pair ansökan
-Au Pair ansökan godkänd
-Matcha med en familj
-Åka till USA


Två månader kvar!

Idag är det endast två månader kvar till jag tar studenten, 61 dagar!

emmabjorklund.blogg.se

Den är här! Bloggen som bara kommer att handla om allt som har med mina au pair förberedelser att göra! Just nu finns det bara ett inlägg men det kommer att komma betydligt fler inom kort! Så om ni fortfarande är intresserade av att följa mitt år som au pair så får ni börja följa emmabjorklund.blogg.se istället. Den bloggen kommer bara att handla om mina förberedelser och jag kommer nästan inte att skriva om något annat. Jag kommer fortfarande finnas kvar på denna bloggen för er som vill fortsätta att följa mig här :) 

RSS 2.0