You've got mail

Idag fick jag post :)


I am falling faster to the ground

När jag har tagit mitt körkort ska jag köpa en liten present till mig själv!


I fredags var jag på Guys and Dolls på Göteborgs Operan och det var helt otroligt bra, veckan före det var jag på konserthuset och fick äntligen se Dudamel och nån vecka före det var jag på Operan och såg Mozarts Requiem. Det har funnits en del höjdpunkter den här månaden i alla fall.

Au Pair In America

Jag har nu valt organisation en gång för alla och det blir Skandinaviska Institutet!! Har varit väldigt, väldigt velig tidigare och jag har gjort intresseanmälan till både STS och CC, men nu har jag äntligen bestämt mig!
Det blir Skandinaviska!! :D

Fredag

Hanna sa något oerhört smart idag!

"Tänk om man kunde leva i en fermat.."

Uppdatering, uppdatering!

Dåligt, dåligt, dåligt med uppdatering! Det har vart mycket som hänt runt jul/födelsedag/nyår men nu ska jag förhoppningsvis vara tillbaka igen! Dne här våren kommer vara helt fullpackad med saker. Sista terminen innan studenten, äntligen. Jag ser fram emot den men ändå inte.. Det är så mycket som ska hinnas med, både roliga, jobbiga och tråkiga saker. Och jag vill både att det ska gå fort och långsamt.. Den här våren kommer att bli hel snurrig..!

RSS 2.0