Om att längta




Det går inte sluta längta! :)
Det som är långtborta kommer hela tiden närmare!

burrr.


Nu har kylan äntligen lyckats släpa sig ner till västergötland och det känns verkligen som att det håller  på och bli vinter. 

vad händer egentligen?!

Jag orkar inte med någonting längre...

Au pair

Jag vill bli au pair, jag ska bli au pair, jag kommer bli au pair!!





1 November

Nu var det då äntligen November, en helt ny månad med helt nya möjligheter. 

När jag vaknade imorrse kände jag att nej jag vill verkligen inte gå upp. Jag vill ligga kvar under mitt varma täcke och bara fortsätta drömma. Men precis som alla andra mornar tar man sig till sans och går upp i alla fall, hur kallt och eländigt det än kan vara. Och det är ju bra det, för annars skulle man inte ta chansen att vara en del av livet.

RSS 2.0