Från dröm till verklighet

Jag drömde en sån fin dröm i natt. Jag var i USA och jag var riktigt riktgit bra kompis med Springsteen familjen! (För er som inte vet det så kommer Bruce Springsteen alltid att vara den bästa musikern och performern som någonsin har funnits i mina ögon!) Jag fick gå på alla rep, vara med vid alla skivinspelningar och gå på alla konserter helt gratis. Precis innan jag vaknade så satt vi och fikade och jag tror att vi pratade om att jag snart ska flytta till USA och att han då måste visa mig Freehold, Asbury Park, Boardwalken, vart Madame Marie brukade sitta, ja allt.

Tänk om man ändå kunde leva i drömmarnas värld ibland.. åh

Kommentarer
Postat av: Emilie

Riktigt fin dröm - hey det kanske var en framtidsvision :)

2010-03-22 @ 21:04:49
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0