Ansökan - check!

Min ansökan är färdig igen så jag tänkte skicka iväg den imorgon.
Jag behöver ju inte betala depositionen nu heller i och med att jag skickar in ansökan inom två veckor efter intervjun. Depositionen kostar ju ändå 2495 kr och jag vet att det är pengar som jag skulle fått tillbaka efter mitt år men det känns ändå härligt att slippa det. 

Jag har varit och kollat om mina bilder har kommit varannan dag denna veckan och när de fortfarande inte hade kommit i fredags så valde jag att fixa ihop mina kollage på datorn istället och jag är jätte nöjd! Så nu är alla au pair grejer som jag har kunnat göra hittills avklarade. Nu är det bara att vänta..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ooh gött att slippa den avgiften ändå. Även om du får tillbaks dem så hade du ju behövt hosta upp de pengarna nu iaf. Skönt!

2010-03-21 @ 14:08:46
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: Veronika

Hej! Jag hade planerat att åka med SI och det blir nog det oxå, men nu har jag ändå skrivit in mig på infomöte hos CC och tänkte söka genom dem oxå, för att dubbla chanserna till en bra familj. Det jag undrar är: vet du om det alltid är så att man slipper betala depositionen om man skickar in ansöknan två veckor efter intervjun? Eller var det nån speciell kampanj när du sökte?

2010-03-23 @ 12:01:45
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/
Postat av: Louise

SI har ju ingen deposition?? vad pratar du om? :)

2010-03-30 @ 17:10:42
Postat av: Louise

Och dessutom, vaddå skickat in ansökan? Man gör allt på datorn ju? och man gör inget collage med SI?

2010-03-30 @ 17:11:54
Postat av: Emma

Louise; Om du hade läst några fler av mina inlägg så hade du sett att jag har bytt organisation till CC där de har deposition och där man skickar in sin ansökan via posten.

Om du har fler frågor är det bara att fråga på :)



//Emma

2010-03-30 @ 21:11:17
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0