the land of hope and dreams

Jag är så trött, så trött. Imorse gick jag upp vid kvart i fem och klockan fem i sex åkte jag in till stan för samling innan körskolebilen gick till Jönköping för halkan. Den var inte riktigt så rolig som alla säger. Visst, det var någon gång som jag verkligen fick sladd på bilen och det var väl lite nervkittlande men det var ju inte direkt roligt i den bemärkelsen. Jag var tillbaka i Borås kvart över tolv kanske och satte mig med teorin i några timmar men blev ändå inte färdig med den sista fjärdedelen.

Idag har jag även vart på banken och bytt bankkort till ett visakort isället, jag har vart hos polisen och förnyat mitt pass(blev verkligen det sämsta kortet någonsin! Varför ska passkortet alltid bli så himla dåligt?! ;) ) och så har jag även skickat efter mitt utdrag från polisregistret :)

Ikväll ska jag lägga mig så tidigt som jag hinner, jag är så himla trött!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Skönt att jag inte är den enda som inte tyckte det var så himlans kul då! :P

2010-02-03 @ 22:08:13
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: Emilie

Åh jag håller med, jag tycker inte heller halkan var rolig. Fick ni volta i en bil inne i teorisalen? Usch jag gömde mig för att slippa då!

2010-02-04 @ 08:16:04
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Lollo

Nej inte jag heller, det var knappast något av det roligaste jag gjort :P

Nää det är dött. Ingen ny match på snart två veckor. Seegt! :( Bara att vänta.

2010-02-04 @ 12:35:23
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0