Born to run..!

Att det inte var någon Arbetsmiljö och säkerhet idag resulterade i att jag bara hade cellolektion, skönt! En av det värsta och vemodigaste sakerna med USA är att jag troligvis inte kommer kunna fortsätta spela cello. Det känns ganska hemskt faktiskt.. Efter cellolektionen gick jag vidare till polisen och hämtade ut mitt nya pass, fick även mitt visakort igår så nu är det också fixat.

Just nu står min pappa vägg i vägg med mitt rum och svarvar, jag lovar att jag knappt kan höra vad jag tänker! Det är verkligen ett av de värsta ljuden som finns. I kväll hade jag tänkt räkna lite matte, förhoppningsvis hinna skriva klart en uppgift som är sen i SMP, fixa lite med ansökan, se en film och beställa hem lite college kataloger! (wiie!)

Sen tänkte jag bara upplysa om att jag är riktigt, riktigt trött på all denna snön, känns som det är flera meter snö ute och att den inte ens kommer försvinna om det ösregnade konstant i en vecka! 


Kommentarer
Postat av: Emilie

Ett tips - beställ hem "C.W Post - Long Island University" väldigt inspirerande katalog :) Ligger visserligen i USA men ändå :P

2010-02-10 @ 21:11:28
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hej igen,

ledsen att det tog lite tid att skriva tillbaka.



Jo förstår precis, det är alltid kul att lägga på något på ens drömlista :) Vad för slags studier/jobb skulle du kunna tänka dig?



Lyckost där, jag har frågat flera och det verkar knappt vara någon som behövde volta i teorisalen innan halkan. Och ändå åkte jag till Gillinge utanför stockholm där typ de flesta jag känner vart. Wierd. Det var nog ett påhopp endast mot mig det där ;) Fast olycka. Usch... Jag visste att jag gjorde rätt i att gömma mig när det var min grupps tur.



Jag är tyvärr fortfarande i väntningsfasen på besked. MEN jag går SNART (we're talking days from now) in i veckorna då beskedet ska komma. Scary.

Hur går det med alla college planer, har det hänt något kul de senaste?



Jenny har vart au pair i USA i lite över tre månader. Hon åkte den andra november. Suck vad jobbigt det är. Men hon verkar trivas och det är huvudsaken :)

Vad roligt att det händer massor. När tror du/hoppas du börja matcha?



Ha det så bra! :)

2010-02-11 @ 09:54:30
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej, jag hade också tänkt att åka som au pair. Har du redan haft din intervju för jag reagerade när du sa att du hade fått ditt visum redan.



Ha de bra :)

2010-02-16 @ 18:56:22
URL: http://amartinsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

okey :) bara jag som hade läst lite fel tror jag. Okey jag hade min intervju slutet av mars men jag tog bort den för jag kommer inte kunna gå på den. Men är du klar med alla dina referenser och brevet?

när har du planerat att du ska åk :)

2010-02-16 @ 19:15:44
URL: http://amartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0