Better days

Idag försov jag mig! Något väldigt ovanligt när det gäller mig, vaknade 07.07 och skulle gå hemifrån 07.40 och då skulle jag duscha också, så det blev ett välbehövligt joggingpass i huset imorse! Idag har jag även suttit på körskolan alldeles förlänge och jag har nu bara 1/4 kvar av teorin eller vad man ska säga, det går långsamt framåt och imorgon ska jag iväg på halkan i Jönköping. Jag kommer att behöva vara på trafikskolan senast 06.15 vilket inte känns speciellt bra för det innebär att jag får gå upp en stund innan fem men jag överlever förhoppningsvis.

Jag har börjat lite smått med min ansökan också, laddat upp lite kort, referenser och börjat lite på det personliga brevet. Nu vill jag komma iväg :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Oj, halkan i Jönköping du med? :)

Var bor du någonstans då?? Jag var på körskolan runt 06:10 när jag skulle dit...

2010-02-02 @ 18:26:40
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

halkan är skit kul. det kommer gå bra :D

2010-02-02 @ 19:21:20
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/
Postat av: Lollo

Oj! Okej. Jag trodde du bodde mycket närmare då, Borås räknar jag som långt bort. Jag bor i Tranås, liten stad 1h norr om Jönköping.

Jo det är dötidigt, men det gick bra. Enda gången jag körde motorvägskörning med trafikskolan också eftersom vi inte har det närmare här där jag bor. Jag gjorde halkan runt 20e april och hade sen min första uppkörning 10 juni, och klarade körkortet andra gången sen, 4 augusti. Halkan var väl... alltså jag tycker inte den var skitrolig som alla andra verkar tycka, men okej. Och man fick liksom respekt för bilen och fattar vad som kan hända när det blir riktigt blött, jag fick värsta sladden. Sen var det roligt att vara helt ensam i bilen för första gången! Läraren stod utanför och man kommunicerade med walkie-talkies ^^

2010-02-02 @ 20:17:16
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: Emma

hejsan!

Åh vad kul att du också har tänkt åka som au-pair, har bara snabbläst bloggen lite nu:) När vill du åka iväg?:)

//Emma

2010-02-07 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0