första september och 9 månader kvar

Ja som man kan se i rubriken så är det nu första september och bara 9 månader kvar i skolan. Nu är det hösten som är på gång redan! Jag vet inte om ni kommer ihåg det men i mitten av februari i år började jag göra en nedräkningslista över hur lång tid det är kvar och nu visar den på 9 månader! Det har redan gått över ett halvår sedan jag gjorde den men ändå känns det som det var någon vecka sedan bara. Men nu har det som sagt gått ett halvår och det är snart jul liksom. För stunden kan det kännas som att tiden går jätte långsamt men i det långa loppet när man tänker tillbaka undrar man vart den har tagit vägen. Varför är det så? 



http://lifeofemma.webblogg.se/2009/march/fosta-mars-och-15-manader-kvar.html

Kommentarer
Postat av: cassandra

TACKTACKTACK!! :D

2009-09-01 @ 19:04:26
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Emilie

Det är kul när tiden går och man väntar på saker :D



Jag är ledsen att jag dröjt med kommentarsvar och så, körkortet får en värkligen på sämsta humör :( All stress runt det...



Men men :) Visst är det en kul idé? Skrev du ett mejl till framtiden? :)



Å tack så mycket för grattiset för teoriprovet :D. Precis, bara uppkörningen kvar. det var svårare än jag trott. Men det blir väl snart :) Har du börjat köra än?



Ha det så bra

2009-09-02 @ 15:21:03
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0