Uppdatering

Jag har väldigt mycket att göra just nu så bloggen blir tyvärr lidande av det men här kommer en liten uppdatering om vad som händer har hänt osv.

Jag räknar väldigt mycket matte nu för tiden, känns som att det är det enda jag göra när jag får tid (matte C är tufft, i alla fall för mig) Hade egentligen behövt köpa en sån där high tech miniräknare idag men det fanns igen bra så jag får vänta några dagar till.. Det är väldigt mycket man måste bestämma nu som har med projektarbetet att göra, det har vart svårt att veta hur man ska lägga upp allting när man inte har fått någon handledare men det fick jag faktiskt idag så nu kanske det blir lite lättare med allt. 

Det är och har varit ganska många konserter nu. Igår spelade vi mingelmusik på ett bibliotek (rolig tanke :P) i nästan en och en halv timme, imorgon ska vi spela på ett bröllop i G:A kyrkan och sen ska vi även spela mingelmusik under själva festen på Grand. Sen ska jag spela den 25 september och kanske den 12 oktober men det är inte bestämt än.

I och med att det är bröllopsspelning i morgon så kommer jag missa de första timmarna när Rebecca och Siri firar 18 vilket är väldigt tråkigt.

Idag skrev jag även in mig på körskolan och i och med att jag planerar att ha mitt körkort om senast 4 månader så får jag nog ta och sätta fart! Så det är ganska mycket nu så jag känner mig verkligen så trött! Och så har det börjat svida och sticka i min näsa nu vilket betyder att jag kommer bli sjuk de närmaste dagarna, inte kul alls. 

Det var en snabb liten uppdatering, hoppas alla har det bra!
xoxo Emma


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men du får skynda dig efter och komma så fort du kan! :D

2009-09-18 @ 23:03:19
Postat av: emilia

Hejsan!

Ja jag håller på och är inne i Matchingsprocessen.. Det känns som en lång väntan. Jag vet inte riktigt när jag kommer åka eftersom det beror på när jag får en familj! ( vilket jag förhoppningsvis får snarast ). Och då ska jag försöka komma iväg så fort som möjligt :).



Försök att bli klar med din ansökan så fort som möjligt, Så du hinner få den familjen du vill ha lagom till när du har som mål att få komma iväg. :)



Vissa har tur som hittar familj fort, andra kan det ta väldigt lång tid för faktist.



Lycka till!

2009-09-21 @ 15:04:20
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0