Uppdatering

Usch, jag skäms nästan över att det är så dålig uppdatering här. Jag har ganska många läsare som tittar in här varje dag så jag får nog ta och skärpa mig lite nu. Tack för att ni håller ut och stannar kvar! Nu är blogg torkan slut för den här gången i alla fall. 

Vad har då hänt de senaste veckorna? För det första så har jag kommit igång ordentligt med körkortet och det känns riktigt bra, ett steg närmare USA ;) Det är liksom körkortet som håller mig tillbaka från allting, varför kunde jag inte fyllt år i april och gått en intensivkurs i somras? Jag vill ha mitt körkort nu!! :D haha. 

Igår hade jag nationella i svenska B och det gick lite sådär halvbra kanske. Kan inte riktigt förklara hur jag tyckte att det gick men det kändes lite sådär när jag gick ut därifrån. Jag lämnade in det vid kvart i ett så jag satt nästan i fem timmar, men det dumma var att brandlarmet gick! När vi hade suttit i runt 2,5 timmar började det tjuta! Kändes både skönt och jobbigt. Detta var en kort uppdatering men det var alltid något i alla fall! :)

Ha det bra!
xoxo Emma


Kommentarer
Postat av: cassandra

usch jag hade också nationella igår i<svenska B, det söög, skrev också i typ 2,5 timme ;)

jaa jag hade et skit roligt i england faktiskt!

Ehm jag har bokat uppskrivning och uppkörning så jag kan ske har körkortet inom 2 veckor men jag vet inte, jag har inte pluggat så mycket på teorin men men vi får se hur det går ;) hur går de för dig då? :)

2009-11-19 @ 19:01:13
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0