23 maj 13.22

Hej allihopa!
Hoppas att alla har haft en bra morgon. Idag kom jag på mig själv med att tänka att "varför uppdaterar jag bloggen varje dag?, det är ju knappt några som läser den." Men jag har faktiskt ett ganska bra svar på den frågan och det är att jag tycker att det känns bra att skriva av mig här en, kanske två gånger om dagen. Man får liksom ur sig det som har hänt och det som man har tänkt på under dagen och det är också kul att kanske titta tillbaka på vad man skrev för ett halvår sen och se vad man tänkte på då. Där har ni anlednignen till existensen av min blogg. Jag tycker det är kul helt enkelt!

vad ska alla göra idag?

Kommentarer
Postat av: cassandra

haha jag läser din blogg! :) den är rolig, so you can count on me! :)

2009-05-23 @ 13:30:24
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: cassandra

Jaha okej, mend et har jag också, jag har från när jag passat min lillebror som är tio år yngre än mig, och sen från mina kusiner, och jag har heller inte varit ledare eller något, men jag hoppas att dte inte ska vara sp viktigt ;)Jamen precis jag har också tänkt att man kan praktisera på ett dagis typ en månad så att man får ihop lite mer timmar. Jag tycker faktiskt att det är riktigt bra att man kan söka även om man bara har erfarenhet av släkten och vänner eller iallafall så kan man ju det me CC och det är as bra!! :)



hahah jaa jag med, helt sjukt jag tänker på detvarje dag alltså, haha men det blir gasnka så jobbigt eftersom att jag vet att det är så långt kvar!!

MEn jag har kommit på en sk, att egentligen så är det intesåå långt kvar, jag fyller 18 den 1 september och jag hoppas att jag tar mitt körkort där i närheten och vi kan ju börja med allting i höst!! eller hur!! och det är såååå sjukt! det är liksom ändå bara ett år kvar kkan man ju säga för om ett år så är det så veerkligt att det komemr gå så fort tills man ska åka. haha oj, det där blev lite krångligt hoppas du fattar -;)



min drömfamilj skulle se ut så att jag får ta hand om två barn, en flicka på 6 år och en pojke på 3 år kanske, jag är väldigt fats vid små barn d¨jag har många små kusiner så jag vill helst ha barn under 8 år, eller i allfall 10 år tror jag ;) mem det skulle verkligen vara jätte kul om jag fick en sån familj jag ville ha eller nästan i allfall ;) hur ser din drömfamilj ut då?! :)

har du förresten bestämt dig för att ansöka till CC?! :)

2009-05-23 @ 13:44:54
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det är ju iaf några som läser den! :)

2009-05-25 @ 08:43:56
URL: http://septemberbarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0