tisdag morgon

Tisdag morgon. Sitter här med en kopp varm choklad och väntar på att gå till bussen. Kan inte fatta att jag måste gå hemifrån en timme innan jag egentligen börjar, helt sjukt det borde gå fler bussar! Idag tänkte jag gå och klippa mig, mitt hår är så långt och slitet nu så det finns knappt. Vet dock inte riktigt hur..något förslag? Sla även börja plugga inför NP matte b som är nästa vecka för jag är verkligen så oförbredd som man kan bli! Jag fattar inte riktigt vad som har hänt, hela A kursen gick hur bra som helst och första delen på b kursen också, men på vårterminen nu känns det som att jag har tappat allt. Jag måste bli bra igen..

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0