tillbaka efter 2 dagar

Jag har ångrat mig, det blir nog ingen paus! Jag kände mest att jag har jätte mkt framöver men det kan man ju alltid göra efter att man har bloggat ;)
Idag var det NP i Matte B och det gick helt åt skogen, jag brukade ändå vara jättebra på matte så det känns inte speciellt bra, men jag satt i två och en halv timme i alla fall. Ikväll, ikväll, ikväll är det först ensemble i ungefär 2 timmar, men sen är det dags för första semifinalen i ECS där sverige tävlar som bidrag nummer fem. Heja svergie! Jag vet ändå inte riktigt hur det kommer att gå för oss, det känns som att detta är en låt som det antigen kan gå jätte bra för eller så skiter det sig helt. Men vi får se, jag säger i alla fall HEJA SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: cassandra

haha bra initiativ som kommer tillbaka redan nu! bra gjort tycker jag! ;)



sv: jamen självklart, det är as kul att prata med dig tillexempel tycker jag, för du vill det som du säger lika mycket, och det är verkligen inte kul med kmpisar som man pratar med som inte ens lyssnar, men ändå kanske jag kan förstå dem, i allafall mina, det känns liksom som att det ända jag pratar om är usa, haha men det är bara för att jag är så förväntansfull och för att jag verkligen ängtar diit, det är väl inte så svårt att förstå? ;)



Mina kompisar säger mest att "åh vad coolt, men kommer du inte sakna din familj?" men dem stöttar mig även, och säger att om jag verkligen vill det så ska jag göra det! så det känns gabska bra faktiskt.



Min familj säger att jag ska åka, min mamma har själv varit au pair så hon tycker att det är jätte kul att jag vill åka som det. Hon tycker att det är bra att åka och upptöcka saker, och göra något annorlunda så dem stöttar mig också. vad säger dina föräldrar och kompisar då? ;)



jaha okej, ja jag planerar också att gå i sommar eller i höst, eftersom att då känns det liite närmare i allfall, så då får jag pallra mig upp till stockholm antar jag ;)



hur går det förresten med att välja organisation är du säker än? ;) haha

kram ;)

2009-05-12 @ 16:49:27
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Lollo♥

matte b np var verkligen skit svårt o_o

men tror jag klarade mig iaf :P

är semifinalen idag? :o

2009-05-12 @ 17:37:51
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0