Thunder

Idag har åskan gått här i Borås! Det känns som att det var jättelänge sedan det var åska men nu var den här igen så det var bara till att dra ur dator, tv och allt. Det här är inte så bra men jag kände mig faktiskt lite handikappad när jag varken hade tillgång till dator eller tv:n men jag satte mig och läste en bok vilket var riktigt skönt! Jag gillar när det åskar, det är så mysigt.
Jag bläddrade även igenom två utav mina kära reseböcker och drömmde mig bort en stund :)

Nu ikväll hade jag konsert med ensemblen och det gick ganska bra, vi satte oss först och värmde upp i ett trapphus och där var det riktigt häftig akustik! Det blir verkligen så mäktigt. När jag kom hem satte sig jag, mamma och fredrik och åt baguette och tittade på film, kvällen till ära blev det "Ett monster till svärmor" som kanske inte riktigt är en av mina favoriter men man kan ju titta på den i alla fall.

Hoppas alla har haft en bra dag. Imorgon ska jag till djurparken! :)
xoxo Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0