Sömn

Inatt sov jag tolv och en halv timme! Måste säga att jag är lite förvånad. Detta var dock min första sovmorgon på nästan två veckor och jag har räknat ut att jag har sovit ungefär 50 timmar på de nio senaste nätterna när jag egentligen hade behövt sova ungefär 80 (9 timmar/natt) så jag var väl lite efter helt enkelt. Det var helt otroligt skönt att vakna sent imorrse men det dumma med att vakna sent är att det blir svårare att somna på kvällen. Nu har jag varit vaken i snart 7 timmar så vi får se hur det går med somnandet ikväll. 

saker kvar som jag ska försöka få gjort idag:


- Städa mitt rum, är dock inte jättestökigt men jag måste ändå plocka iording lite och dammsuga
- Mail för att i alla fall försöka ändra min IV-kurs
- Försöka börja lite på projektarbetsmallen (tack sanne för en jättebra idé!)

Det var lite av min dag hittills. Ha det bra,
xoxo Emma


Kommentarer
Postat av: sanne

wihi :D

jag tror jag har kommit på en idé till mig själv också! :D

2009-05-21 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0