sent den 27 maj

Det är kanske inte jättesent men jag kom inte på någon bättre rubrik, jag tycker att det är jättesvårt med rubriker ibland. Det blir ett lite haffsigt inlägg nu ikväll. Imorgon har jag sovmorgon fram till halv ett så jag kan sova ungefär till halv elva. I och med att jag fick rdeda på det det idag så är det något som verkligen tas emot på ett bra sätt då man inte var förberedd på det! Dagen har flugit förbi ganska fort men ändå väldigt långsamt. Jag och Sanne hade våran religions redovisning idag och jag tycker att det gick förvånadsvärt bra i och med att vi började på den igår. Sanne informerade även mig om att vi ska visa upp vårat projekt i digitalt skapande nu på tisdag, jag visste hela tiden att det skulle vara den 2 juni men jag tror inte riktigt att jag tänkte på att det är den 2 juni nu på tisdag. Det går förhoppningsvis bra och det blir helt enkelt till att sitta med det på alla lediga stunder man har, som nu t.ex, så det är nog bäst att jag slutar nu.

Detta var lite kort om min dag.
xoxo Emma

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! ja jag lovar att blogg massa från USa :D

2009-05-28 @ 16:20:35
URL: http://jessicainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0