nu är det slut!

Det är över. Fem dagars rep och föreställningar är nu slut. Känns ganska skönt och på torsdag är det min första sovmorgon på jättelänge så det ska bli hur gött som helst. För att då summera den senaste veckan kan jag säga att det har gått hyffsat bra. På föreställningarna idag blev det docl en del fel och jag skyller det mesta av det på en person. Förutom problem från den tekniska sidan har det allt som allt blivit ganska bra så jag tycker att estettvåorna på bäckäng kan vara ganska nöjda!

Just nu känner jag mig riktigt sleten, jag är såå trött! Blir dock ingen sovmorgon imorgon för vi ska vara vid åhaga vid åtta tror jag och före det ska jag hinna lämna cellon på kulturskolan. När vi har packat ihop allt på åhaga ska vi åka till bäckäng och kulturskolan för att lämna allt, sen blir det lunch och efter det blir det ARENAKAMPEN! Det blir min första arenakamp i och med att det inte var någon förra året, men jag tror att bäckäng vann för två år sen och jag hoppas att vi vinner i år igen! Sen blir det orkester och efter det kommer jag hem runt sju någon gång. Då är allt över, då kan jag sova!

Vi är lediga torsdag, fredag och då ska jag verkligen sova och göra digitalt skapande med Sanne i och med att vi ska redovisa om ca två veckor och vi absolut inte är klara. Ha det bra!

xoxo Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0