Något stort

JAA! Jag fick hem mitt cdon paket idag, så nu är jag glad. Hade köpt två böcker till mig själv varav en var sophie kinsellas senaste svenska översatta bok, "En shopaholic i väntans tider" som är den femte i shopaholic serien. Jag har i och för sig redan läst den engelska versionen men ändå, det här är stort!

Nu på kvällen har jag tittat på "solsting och snésprång" från vallarna i Falkenberg. Och jag bara älskar Dag-Otto! Han är så otroligt go och det är helt klart han som gör hela grejen!

Imorgon blir det till att dra ut min kära tand. Wish me luck!
xoxo Emma

Kommentarer
Postat av: vanja

I wish you really good luck!!!

2009-05-25 @ 22:55:50
Postat av: cassandra

HAHA jag läser också dem böckerna !! ;) men på svenska, jag har läst 1, 2 och 3 och vill gärna läsa fyran så jag ska nog ta och köpa den snart ;) haha dem böckerna är skit bra tycker jag riktigt roliga! ;) hahah vad roligt ;)

2009-05-26 @ 17:38:20
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0