musikteori

Det har vart en ganska normal dag idag. Min bror har konfirmerat sig så det var bara till att gå upp tidigt och fixa i ordning allt innan alla kom. Dagen har gått i ett så det är inte riktigt förän nu som jag kan lugna ner mig. Har suttit här och pluggat musikteori i någon timme och det är nog något av det tråkigaste man kan göra en söndag kväll, men jag har prov imorrn och eftersom jag inte har hunnit plugga innan i veckan så sitter jag nu här kvällen innan provet som vanligt. Varför ska det alltid bli så?, jag måste lära mig att planera. Grejen med musikteorin är att jag egentligen kan det mesta det är bara det att min hjärna har lagt det väldigt långt bak i huvudet så ikväll har jag liksom försökt dra fram det och jag har hittat det mesta nu igen men troligtvis så kommer det vara borta imorrn. Men vi får se, förhoppningsvis går det bra!


Kommentarer
Postat av: cassandra

lycka till! :D

2009-05-18 @ 17:02:16
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Vanja

Lyckospark!!

2009-05-18 @ 17:40:27
Postat av: cassandra

jaha okej, alltås ja vi har ju ett tag kvar att fundera ut på vad vi vill plugga till och eftersom att man ska åka som au pair så har man ju hela året där at tänka ut vad man vill plugga till. Jag är faktiskt inte så mycket för kyla, så jag tror att jag hellre vill plugga i södra sverige, eller i allfall inte så högt upp i landet ;) men om en utbildning som jag verkligen vill gå finns i sundsvall så får jag ju göra den där ;) haha ;) men min framtid ser också ut så att jag ska bli au pair det är nog allt jag vet just nu och det är nogmitt ända mål ;)

Men jag kommer inte ihpg om jag frågat dig redan, men hur mycket barntimmar har du än så länge och är det från släkten eller andra personer?! :)

2009-05-19 @ 18:37:40
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0