mors dag

47 minuter kvar av maj 2009, det är precis vad det är nu. Snart börjar juni och sommarlovet :) wiie, det är helt sjukt vad tiden ska gå fort!

Idag har det som sagt var varit mors dag, tråkig som jag är gav jag min mamma en bok men hon verkade gilla den i alla fall och det är ju det som räknas. Imorrse åkte vi ner till Varberg för att då "fira" mors dag och jag kom inte hem förän vid kvart över nio nu ikväll så det har blivit en helt datorfri dag för min del, förutom nu då ;P
Min söta lilla kusin anna var där och det är nog med henne som jag verkligen har spenderat mest tid idag (bra att samla timmar ;P). Det är så kul för hon har nästan lärt sig att gå nu, så hon kan gå ungefär tio steg innan hon trillar och det tycker jag är jättebra! Fast det roligaste var ändå för några veckor sedan när min bror konfirmerade sig, då var hon här hemma hos oss och jag och min syster satt med henne ute på altanen ungefär en meter ifrån varandra. Sen fick hon gå några steg mellan oss, men det roliga var att när hon gjorde det så blundade hon samtidigt som hon i slutet av metern kastade sig i våra armar. Det kanske inte låter speciellt kul men ni skulle verkligen ha ett det!

Hoppas att alla har haft det bra idag!
xoxo Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0