LOOOOV!

Det korta men ack så välbehövliga lovet är slut. Det var i och för sig bara 4 dagar långt med helgen, men det har ändå vart lite som ett lov. Och precis som med alla andra lov så tog det slut alldeles för fort! Varför ska det vara så egentligen? Men jag ska inte klaga, om bara 18 dagar börjar sommarlovet 2009 och det, kan jag säga, är efterlängtat. Det ska bli så gött! Och om man ser till hur många hela skoldagar jag har kvar innan detta underbara lovet börjar så är det bara 10! Och då har jag räknat bort alla tandläkarbesöks dagar. Det är i och för sig bara två dagar som försvinner pga det, men ändå. Det ska dock inte bli speciellt kul att få tandställning. Det borde vara olagligt att få det när man ska fylla arton, det är sånt som man ska ha överstökat när man är tolv! Men ja, det är i alla fall sommarlov snart.

Ha det bra så länge!
xoxo Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du får fina tänder iallafall! Jag ångrar att jag inte fixade tandställning när jag var 12, det var tal om det men jag var för feg och sa nej! Sen fick jag inte chansen igen. Nu är mina tänder inte hemskt snea, men jag har en mjölktand som jag inte tappat... Men det är en sån tand som kan sitta kvar tills man dör, så har jag tur sitter den hela livet :P

2009-05-25 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0