följer min dröm

jaha, dagen har spenderats till hälften i skolan och till hälften hemma. Jag kunde knappt gå upp i morrse för att jag var så trött men ja, man måste gå upp så det var väl vad jag gjorde. Hade NK direkt på morgonen och fick reda på att jag äntligen skulle få göra min redovisning. Och när mina tjugo minuter där jag babblade på om vindkraft var slut så var det en sån lättnad! Det var som en tyngd som lyftes från mina axlar, nu har jag det gjort. Så skönt! Efter det blev det estetisk verksamhet som vi som vanligt inte gjorde någoting på, men vi hann ändå spela igenom det mesta vilket kändes bra. Det blev ingen religon idag, vet dock inte varför, så vi fick två timmar hål och sen svenskan där jag fick reda på vad jag fick i mitt tjajkovskij arbete. Blev dock bara VG men jag är hyffsat nöjd med det iaf.

Idag blev det ingen orkester för min del, cellon får vänta. Istället åkte jag hem med farmor och frafar som kom från varberg för att fira pappa och fredrik och jag har haft en så rolig eftermiddag. Väldigt trevligt.

Även ikväll blir det sex and the city nu, stina måste ju få tillbaka boxen nån gång XD det är ganska sent för att sätta sig och börja titta på det nu, men det är först nu som min lugna del av dagen börjar så jag får ta den chans jag får. ett plus är även att serien utspelar sig i NYC så jag får en stund som jag kan drömma mig bort på! Jag vill, jag ska och jag kommer att åka iväg!

Have a nice day!
xoxo Emma

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ali var i Göteborg med jornalistik eller något ;)

2009-05-07 @ 08:03:11
URL: http://septemberbarnet.blogspot.com
Postat av: Lollo♥

hur lyckades du snacka i 20 min? o_o det är fan skills, ahah xD



sv: jag vet inte riktigt. Tror det är line för hon är så bra. Det är hon som var på mötet och även på utbildningsmässan jag pratade om. och det är så många andra som har och ska åka med CC som är jätte nöjda men ja det var mötet som avgjorde att det är CC jag ska åka med och det är au pair i usa som jag ska göra nästa år ^-^

2009-05-07 @ 15:23:44
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: cassandra

Jaha , jag har aldrig hört om Scandinaviska institutet, men då kanske jag borde kolla upp dem med så jag vet vad som finns att välja mellan, vem vet jag kanske fastnar för dem och väljer att åka med dem i stället, Hm tack för tipset dådå ;) Alltså jag känner att jag vill åka för att uppleva USA. Jag har länge drömt om att åka dit och se hur allt är. Man ser ju många serier på tv:n och varje gång så önskar jag att jag också va i USA, det känns så mäktigt på något sätt. Sen så känner jag att jag inte har så mycket annat viktigt i Sverige, jag har ju inget jobb, inga barn ;) och ingen pojkvän, så det ända som tar emot att åka är ju familjen och mina vänner. Men jag tycker ändå att Ett år i USA är en sån otrolig upplevelse!! Jag bara längtar dit!! Då då, varför vill du åka? :) kram på dej!

2009-05-07 @ 15:52:14
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0