dreams, dreams, dreams

Japp, då var man hemma igen. Kan säga att det blev ingen redovisning för min del idag i och med att puckot emma glömde sin presentation hemma.. Detta skedde dock inte medvetet som ganska många kan tro utan jag ville verkligen redovisa idag och få det överstökat, men ack nej..

Eftermiddan kändes verkligen inte som min dag, jag blev hur trött som helst på bara nån timme. Många som känner mig vet att jag kan bli pigg och glad så fort jag köper något som jag tycker om, så jag tänkte att jag kan väl gå till akademibokhandeln och köpa en ny penna eller något... Detta ledde istället till att jag en kvart senare gick ut från affärnen tehundra kronor fattigare. Jag hade köpt två böcker.., men inte vilka böcker som helst utan två böcker om NYC och Boston! Så nu sitter jag här och läser och är glad! Har återigen kommit fram till att det finns så mycket som jag vill se! Jag vill se allt, USA är mitt drömland. Det var som stina sa idag att det är nästan drömandet som gör hela grejen. Om man inte drömmer så vet man inte vad man har att förvänta sig. Jag ska till USA som au pair helt enkelt, det är bara så.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: cassandra

Herregud, jag blir helt ivrig när jag läser din blogg! Jag ser hur mycket du verkligen vill till USA och då blir jag också så himla sugen och jag har verkligen bestämt mig för att åka efter min student 2010. När ska du åka? :) ha en bradag! :) kram

2009-05-04 @ 21:54:12
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha! Du är ju för go Emma :)

2009-05-06 @ 07:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0