djurparken och 2 veckor till sommarlovet

Den 29 maj är nu slut och nu är det bara två dagar kvar tills det är juni. Jag säger som jag brukar, vart har maj tagit vägen? Tiden går verkligen jättefort och om precis två veckor har jag sommarlov! Yay :)

Dagen har varit jättebra men den har som sagt försvunnit iväg väldigt fort. Precis som jag har nämnt tidigare så var jag i djurparken här i borås idag och det var lite mysigt att gå dit igen i och med att det var så länge sedan jag var där sist. Jag tror att det var tänkt att alla från kulturskolan och från ågrenska skulle gå ihop men det blev inte riktigt så. Ågreska gick in i en annan ingång än vad vi gjorde så det blev nästan som att man gick om varandra. Men vi från kulturskolan hade det kul, både lärare och elever. 



Det var lite om min dag, imorgon blir det mer konserter bl.a. på hässletorg och södratorget. Ha det bra!
xoxo Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0