au pair (igen) ;P

Varför är det så lång tid kvar innan jag får åka iväg som au pair? Det är så jag tänker när jag sitter här och läser alla dessa au pair bloggar. Man läser om hur alla ska åka iväg nu till sommaren och att det verkligen längtar. Jag vill också åka! Nu,nu,nu! Fast man kan ju tänka så här också att när jag åker om ett år så har ju alla som åker nu till sommaren/hösten bara någon månad kvar medans jag då kommer ha hela mitt år kvar. Det är ju ett sätt att se på det men jag vill ändå åka nu :)
Undrar vad jag gör om ett år?

Kommentarer
Postat av: cassandra

Om ett år! då är det vår tur!! ;)

2009-05-30 @ 18:15:21
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: cassandra

jag hoppades på anna, men tyvärr så blev det ju inte så ;) haha du då?

2009-05-30 @ 21:56:35
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: cassandra

sv. jaha okej, men så det spelar ingen rooll då hur unga dem är bara att de är under 10 år. Precis så jag vill ha det men jag har nog ine så mycket barntimmar för barn under två år så jag får väl ha barn mellan 2 och 10 år helt enkelt men det är bra tycker jag! ;)

hahah ja, jag med jag längtar så mycket tills jag fyller 18 och tills jag tatt körkorten för då kan man ju köra igång lite mer med allt, eftersom att då är allt sånt fixat då är det bara papper kvar att göa ;)

haha jaa när vi sitter där med högar av papper och är helt exalterade!! as kuul och jag vill åka nu i sommar !! jag är så avundsjuk på alla som ska åka nu i sommar, man läser ju massa bloggar om att personer hit och dit ska åka som au pair i sommar och jag vill också dett! :D



Alltså, jag bestämde mig för att åka som au pair fr att jag inte ville börja plugga direkt efter gymnasiet och ja visste lixom inte vad jag ville göra. Sen så älskar jag små barn, de är så söta och roligt. Sen så vill jag ju självklart se hela USA och uppelva massa saker och jag vill kolla mig själv och se hur jag klarar mig ensam och växa som person, haha det är väl typ därför det är i allfall det jag kan komma på just nu. och sen att det skulle var så JÄVLA roligt!! :D:D Du då?! :D

Föresten skulle du kunna tänka dig att förlänga ditt år om du trivdes tror du? :) ha en trevlig kväll! :)

2009-05-30 @ 22:03:47
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: thaikalle

fina bilder och blogg. häng med och titta på mina söta apor och läs om mina spännade äventyr i Burmas och Thailands djungel.



en annorlunda blogg

2009-05-31 @ 10:26:06
URL: http://www.thaikalle.blogg,se
Postat av: cassandra

jamen eller hur, och så var det ju lite coolt att hon var så ung ;) nej jag tyckte att hon skulle vinna allt, men men ;)

2009-05-31 @ 17:08:54
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åh, jag vill också åka NUNUNU! Kan inte tiden bara gå liiite fortare!?

2009-06-01 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0