22 Maj

Klockan är just nu 23.54 och jag har snart tänkt gå och lägga mig, men inte riktigt än. Först tänkte jag titta på ett avsnitt the hills, läsa igenom några bloggar och berätta för alla er som läser det här om hur min dag har varit. Min dag har varit riktigt bra. Vaknade vid nio imorrse av att min bror kom och väckte mig och sa att våran tv sprängts. Den hade egentligen inte sprängts utan det hade mest poffat till i den och sen var den helt död, så nu måste vi köpa en ny tv helt enkelt.
Ända sen jag vaknade imorrse så har min dag gått riktigt fort. Sanne kom hit någon gång runt halv tolv och från det att hon kom till ungefär klockan fem så höll vi på med digitalt skapande, med undantag för en del korta pauser som inte riktigt belv så korta som vi hade tänkt oss, men ja. Sen var det även tänkt att rebecca och kanske stina skulle komma nu ikväll men så blev det inte. Det blev jag och sanne + två bra filmer och tacopaj :) måste säga att jag har haft en riktigt bra och mysig dag!

Hoppas alla haft det bra idag!
xoxo Emma

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ville komma.. Bara så du vet!

2009-05-25 @ 08:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0