första mars och 15 månader kvar

Idag är det då första mars. Februari är äntligen slut och det är nu som våren ska börja!
Imorrn får jag stryka första dagen på min nedräkningslista av hur många dagar det är kvar av gymnasiet. Det är ungefär femton månader kvar och förhoppningsvis kommer de bara flyga iväg! förhoppningsvis.. Jag är så trött på skolan, jag är trött i allmänhet också, men speciellt på skolan. Tänk när man har tagit studenten, då har man spenderat tolv år av sitt liv i skolan.
 

Alla säger att jag inte får ha förstora förväntningar och förhoppningar på den här au pair grejen, att det kanske inte alls blir som jag tänkt mig. Och visst jag har väldigt stora förväntningar, det kan jag erkänna redan nu. Men jag har ändå bestämt mig och när jag har bestämt mig för något eller fokuserar på något så blir det oftast så. Och om det ändå inte blir bra när jag är där så får jag göra det bra, det blir som man gör det.

Just nu känner jag mig glad och trött. Inte speciellt glad för skolan imorrn, är nästan så att jag inte vill gå, utan det är något annat. Jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0