24 mars

Nu har jag tid att skriva lite i min blogg igen och redan nu kan jag säga att min morgon har varit helt underbar. Jag har missat bussen två gånger idag!, vad är chanserna till att det händer liksom?


I några dagarna nu har jag funderat på hur beroende vi männsikor i själva verket är. Vårat kylskåp gick sönder i söndags och för mig har det liksom alltid varit en självklarhet att ha ett kylskåp fullt med kall mat hemma. Kunna öppna kylskåpet och leta reda på något gått man kan äta. Tänk på alla som inte har ett kylskåp, som aldrig har haft det eller aldrig kommer få något. Tänk på hur bra vi har det! Det känner mig nästan lite dum när jag tänker att det är jobbigt att gå ut i garaget och hämta maten, men jag har i alla fall någon mat att hämta.




Kan säga att jag nu har strukit 23 dagar på min lista. Det går långsamt framåt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0