snart, snart, snart

Första juni. Det är redan juni! Snart sommarlov och som jag längtar!

Jag kommer ihåg precis vad jag gjorde på morgonen den andra juni förra året. Jag kom precis att tänka på det när jag satt här och började fundera på vad jag skulle skriva. Men i alla fall, 2 juni förra året hade vi typ "klassträff" på morgonen och man skulle ta med sig bullar och kakor och sånt som vi skulle äta som picknick i annelundsparken. Jag kommer även ihåg att Stina var sen för att hon hade varit uppe sedan jättetidigt på morgon och köpt sin Coldplay biljett. Tror till och med att hon hade cyklat :P

Det var vad jag orkade skriva, det har även varit rekordvarmt här idag men jag har varit hemma och sjuk..
Ha det bra!
xoxo Emma

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, det kommer jag också ihåg! Om jag inte minns fel hade de varit där från klockan 4 och först flera timmar senare, en halvtimma innan det öppnade, hade andra dykt upp. Hon är go hon, Stina! ;)

2009-06-01 @ 21:31:38
Postat av: the one and only!

jag cyklade hemifrån vid halv fyra och sen var jag där vid fyra ungefär. Sen dök nästa köare upp vid halv åtta och biljetterna släpptes nio:P Men det var en upplevelse och värt varenda sekund!:D Plus att jag är en erfarenhet rikare;)



Ps. Emma du måste hjälpa mig fixa bild snart ju!!!:o

2009-06-01 @ 21:52:21
URL: http://spuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0