Regn, regn, regn..

"Sommaren" försvann fortare än att jag han säga sommar, det ösregnar ute..!
Idag ska jag in och jobba så jag åker vad halv 2 och sen får jag springa runt i stan för att försöka hinna med allt vad jag ska göra på en halvtimme innan nästa buss går. Slutar vid åtta ikväll så det här kommer bli som en sån dag som bara försvinner, men hinner liksom inte göra något.

Denna sommaren måste jag även försöka ta tag i allt mitt läsande, måste i alla fall läsa minst 5 böcker men vi får se om jag hinner med det. Någon som har något tips på en bra bok?, helst en engelsk :P

Men ja nu måste jag gå i alla fall, har massa att göra och en av de sakerna är att diska för våran diskmaskin har gått sönder! Detta betyder att vi nu måste handdiska och torka precis allt vi använder och i och med att det bara är jag hemma på förmiddagen så får jag allt från igår också så det är vad jag ska göra den närmaste timmen. Kände att detta blev ett väldigt intressant inlägg men jag hade egentligen ingenting att säga så det blev bara en massa ordbajseri (från stina :P) men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag jobbar ju på bibliotek så jag kan hålla ögonen öppna efter bra helst engelska böcker, har själv redan efter ett par dagar en väldigt lång lista böcker jag vill läsa, haha! :)

2009-06-19 @ 01:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0