Ett år fyllt av tankar

Min första tanke på att jag vill bli au pair fick jag för ungefär ett år sedan. Jag har alltså gått omkring med mina au pair tankar, drömmar och funderingar i över ett år. I ett år har det nästan bara varit det som jag har tänkt på över huvudtaget. Nu är det bara ett års väntan kvar, det har alltså redan gått halva tiden och snart ska jag börja ansöka!
Hela dagen idag har jag varit riktigt taggad på hela au pair grejen, jag vet inte riktigt vad jag kan ha drömt om i natt för det har vart det enda jag har kunnat tänka på idag. Det ska bli så kul! Det flesta av er kanske börjar bli lite trötta på mig nu eftersom det känns som att au pair är det enda jag pratar om men jag kan inte hjälpa det, det är de enda tankarna som flyger omkring inne i min hjärna, haha!

Jag är i alla fall hemma från varberg nu efter en bra och lugn midsommar. Jag har verkligen världen sötaste kusin som precis håller på och lära sig gå så jag var nog mest med henne på midsommar och så fick jag reda på att jag ska få vara barnvakt åt henne i två hela dagar om en vecka, ska bli så kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är roligt att se att du verkligen fastnat för det här och hur ivrig du är att fullfölja dina drömmar! :) lycka till med allt!!

2009-06-22 @ 00:05:38
Postat av: Anonym

Vad rolit att du ska ga pa college !! greetings from maltA!!

2009-07-06 @ 19:55:59
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: mandy - au pair in Seattle

jag borjade tanka pa att soka som au pair i slutet av 2007, borjade anmalnings grejerna i borjan/mitten av 2008 o akte juni 2009. De ar bra att fundera o langta lange:)

2009-07-07 @ 07:38:16
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0