8 månader

Om precis en dag sitter jag här och har hur ont i munnen som helst. Om ungefär 16 timmar kommer jag att sitta i tandläkarstolen och få i min tandstälnning som jag sedan kommer ha i minst 8 månader. Minst 8 månader! Om precis 8 månader kommer det vara februari, då kommer hela höstterminen av trean ha försvunnit och jul och nyår kommer till och med vara över. Då har jag mindre än en termin kvar av skolan och jag kan säga att jag längtar så mycket som de flesta av er kanske redan har förstått! Idag är det 3 dagar kvar till mitt sista sommarlov någonsin, ska bli så skönt! ;P


Kommentarer
Postat av: cassandra

hahaha jamen självklart kan jag steka lite extra pt dig, hahah hoppas att det märks att jag varit utomlands bara när jag komemr hem ;) hahah ja jag hoppas att du kommer iväg i höst för din skull,! :D

2009-06-09 @ 18:39:49
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0