Internationellt!

Jag känner att jag har hamnat i någon sort blogg svacka nu på sommaren, har inte alls blivit lika många inlägg men här kommer ett nytt i alla fall!
Coop blir så internationellt på sommaren! Man får gå runt och prata engelska minst nån gång om dagen och det är väldigt ofta om man jämför med resten av året då man knappt säger ett ord på något annat språk.
Engelska är ett språk som jag väldigt väldigt gärna skulle kunna prata flytande och det kommer jag förhoppningsvis att göra om något år för mitt år i  USA måste ju ge något i alla fall?! Har ni varit med om att man kommer på sig själv med att tänka på engelska?, för det gör jag hela tiden! Man kan liksom sitta och tänka på vad som helst utan att riktigt tänka på hur man tänker och vad man tänker på. Det var kanske lite svårt att förstå vad jag menade där men jag förstår mig själv i alla fall! :P 
Nu tappade jag tråden här känner jag men engelska är ett språk som jag måste lära mig flytande!

Hoppas alla har haft det bra idag och kommer ha det resten av dagen med! Jag har jobbat idag så min dag hittills har kanske vart lite halvtråkig men nu är det bara två jobbdagar kvar denna veckan så det är ju alltid något!

xoxo Emma 


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag brukar prata engelska med mig själv när jag är ensam hemma xD

2009-07-22 @ 23:51:25
URL: http://havrelina.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jag känner igen mig med att tänka på engelska, ibland är det tillochmed svårt att hitta tillbaka till svenskan igen :P

2009-07-23 @ 01:32:31
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0