Bara 3 veckor kvar

Det har verkligen vart jätte dålig uppdatering här den senaste veckan! Jag har haft fullt upp med lite allt möjligt och inte riktigt orkat sätta mig ner och skriva något på kvällarna. Just nu är det bara jobb som gäller och jag börjar verkligen bli riktigt trött på det nu, det känns som att det är det enda jag gör! Igår kom jag även att tänka på att skolan börjar om bara 3 veckor! Det är bara 3 veckor kvar och jag har inte köpt alla nya block och alla andra nödvändiga saker vad det nu kan va. Jag är inte alls redo för skolan än, sommarlovet går lika fort som det alltid gör.

Jag tror faktiskt att jag har bestämmt mig för en organisation nu en gång för alla. Jag vet att jag har sagt det innan men jag tror faktiskt att det kommer att bli den här.

xoxo Emma

Kommentarer
Postat av: cassandra

Åh nyfiken blev man ju faktiskt nu, får man veta vilken du valt? eller är det hemligt än sålänge ? ;)

2009-07-30 @ 20:02:27
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: cassandra

jaa vad roligt! haha hoppas att du håller fast vid STS nu så att du inte behöver få beslutsångest igen ;) alltså jag vet inte, jag har ju också funderat på STS, när jag åkte på språkresa med dom var dom ju hur bra som helst så det känns ju bra liksom ;) men jag har hittat en anna organisation som också låter bra jag har den som en länk, men jag vet inte så mkt om dom men jag tycker att dom verkar bra fakiskt ;)

2009-07-31 @ 11:09:51
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0