18 februari

Då var en av veckans tråkigaste dagar äntligen avklarad! Egentligen skulle dagen inte ha blivit så tråkig som den faktiskt blev.
Men ja, det började med att jag inte kunde sova inatt heller och det är en av de mest frustrerande saker som jag vet. Jag mådde inte speciellt bra idag men valde ändå att vandra iväg till skolan. Väl i skolan hade jag nk och estetisk verksamhet, och eftersom vi hade halvdag idag så slutade vi runt klockan tolv och det är det som lyfter just den här dagen och gör så att den blir bättre än alla andra onsdagar.
Åkte hem med 12.10 bussen och åkte sedan in med 16.05 bussen. Nu kommer vi till den mellantråkiga delen av dagen, orkestern. Man känner sig verkligen tvingad att gå och det är ju inte precis så att man får sluta heller, för vem vet vad alla människor (nämner inga namn) gör då.
Är nu framme vid den värsta delen av dagen, orkestern drog över fem minuter och även om jag och sara sprang till resecentrum så missade vi ändå bussen.. sen stod det att det skulle komma en 45:a vid fem över sju, men det kommer ingen buss. Så när vi hade väntat i ungefär 45 minuter ringer sara till ulf som är snäll nog och kommer och hämtar oss.
Så där stod jag sedan en timma senar på yttertrappan hemma. Jag hade förlorat en timma!, en värdefull pluggtimme! Om jag får ig eller g på ku-id historia provet skyller jag på västtrafik!

Nu har ni förlorat ungefär två minuter på att läsa om min allmänt tråkiga dag.., men ja, ni valde det själva. Kan meddela att det snart kommer lite intressantare inlägg, jag lovar.  Har ni sett att jag har bytt ut lite bilder?! Det är New York ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0