10 december 2009

Nu har jag fått mitt stipendium! På diplomet står det såhär (som en motivering till varför jag fått det):


Emma har under åren på Kulturskolan utvecklats till en mycket god instrumentalist med vacker ton i cellon.
Hon behärskar sitt instrument, är en god kammarmusiker och läser noter väldigt bra.
Emma är en mycket intresserad och lyhörd elev som under de senaste åren också tagit klivet till att spela solo vid ett flertal konserter.
Emma är en trogen elev med mycket hög social kompetens.


Självklart fick jag ett sånt där fult flin på läpparna när de berättade det här ;)  


8 dagar kvar till jullov
14 dagar kvar till julafton
18 dagar kvar till 18 års dagen :)


Kommentarer
Postat av: mandy

japp:p tre ar:) jag bodde i Bristol, jatteharlig stad! Nepp jag har jattekonstig accent, haha. Svensk/brittisk/amerikansk. hade ju redan lite amerikansk innan ajg akte till england, man blir ju paverkade av alla tvshower:p hahah. :) dock saknar jag brittiskan jattemcyket o blir helt till mig nar jag hor nan prata det! hhaha

2009-12-11 @ 06:12:22
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: cassandra

men åh grattis! :D

2009-12-12 @ 21:15:13
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0