vill, vill, vill!

Hjälp vad mycket jag vill åka som au pair! Det bara sköljde över mig nu helt plötsligt. Jag vill växa som människa, lära känna mig själv, bo utomlands, möta en annan kultur, lära mig flytande engelska, allt! Jag kan knappt vänta. Det gäller bara att allt blir bra så att man verkligen trivs. Men det är ändå ganska mycket som blir vad man gör det till. Tänk bara på när jag kan börja med min ansökan, det är inte så lång tid kvar nu!

Sitter just nu och lyssnar på en Time of my life av David Cook. Konstigt nog har jag verkligen fastnat för den här låten.



au pair i USA

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du äör precis som mig. jag kna inte sluta tänka på det och kollar flera au pair bloggar om dagen. kan knapp vänta! detä r jätte jobbigt att behöva vänta ett helt år till ._.

2009-05-04 @ 21:11:36
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: Trees

Åh va glad jag blir av din blogg! iiih, vill så jäkla mycket också till usa, aupair:) JAg åker nog 2010 januari:D du måste återkomma när du vet mer!!



Jag tänker också sådär, att om man inte åker (pga nån kille, eller kompis) så kommer man ångra sig när man är 40basst. Nej ja skulle aldrig låta en sån sak hindra mig!! Vilken stad bor du i?:)

2009-05-08 @ 11:30:11
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0