Mark Summer = Ett geni

Nu var det ett antal dagar sedan jag skrev något här. Kan säga att jag verkligen inte har haft tid de senaste dagarna i och med att det är så oerhört mycket i skolan. Livet rullar på som vanligt, man släpar sig upp till skolan varje morgon för att sedan när man är i skolan inte göra något alls. Man går upp för annars får man frånvaro, är det så man ska tänka..?


Idag har jag varit på ågrenska utanför göteborg igen. Fast idag behövde vi tro det eller ej inte åka iväg lika tidigt, så istället för att åka klockan åtta så rullade bilden nu iväg vid kvart över nio ungefär. Jätteskönt ute idag!


I eftermiddags fick jag verkligen upp ögonen för cellon igen och kom på hur bra jag faktiskt mår av att sitta bakom den och spela. Det är en riktigt härlig känsla när man sitter ensam i ett rum med bra, stor akustik och bara känner hur bra det låter och hur bra man mår. Det är så som allt ska kännas. Det har känts lite halvdåligt på cellofronten innan men idag släppte det verkligen. Mark Summer är ett geni, för julie-o är ett helt genialisk stycke!
Hur ska jag göra med cellon om jag verkligen bestämmer mig för att åka som au pair? det här kommer att bli svårt..


Morgondagen ska spenderas framför datorn och bakom cello. Jag ska även försöka klämma in en liten promenad någonstans på dagen också.

Ha det bra!


(jag gillar mitt kort (!)


Kommentarer
Postat av: Vanja

JAG GILLAR OCKSÅ DITT KORT OCH CELLON ÄR INTE EN HELT FEL UPPFINNING DU!!!

2009-04-26 @ 21:01:02
Postat av: The one and only

Hihi, I was there;)

2009-04-27 @ 15:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0