The united states of america

Har precis kommit hem från Varberg efter en turbulent helg. Har bla. fått reda på att jag ska få min andra kusin nån gång i oktober. YAY! Satte mig vid datorn nästan direkt och blev riktigt taggade över hela usa au pair grejen nu igen! Så jag läste ikapp vad jag hade missat i alla bloggar, gick in på organisationernas hemsidor och läste igenom alla broschyrer som jag kunde hitta i mitt rum. Jag vill verkligen göra det här. Jag vill göra något för mig själv och växa som männsika! På något sätt känns det som att jag behöver göra detta. Jag vill, jag vill, jag vill. Och jag kan lova alla er som läser detta att det kommer att genomföras, för min egen skull. Sen vet jag även att det kommer kännas ganska motigt att skicka in min ansökan och veta att jag kommer vara bort i ett år, kanske mer. Och det kommer kanske att kännas ännu värre några veckor innan jag ska åka. Men det kommer vara värt det, det vet jag! Jag kommer våga!

take care

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fräck design du har på bloggen nu :)

2009-04-13 @ 22:01:34
Postat av: Emelie

Hej!

Råkade hitta din blogg när jag sökte på au pair förmedlingar. Känner mig helt lost. Hade tänkt att åka efter gymnasiet 2010.. under sommaren iallafall! Hör gärna av dig om du vet lite och vill dela lite info! =)

2009-04-14 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0