tankar, drömmar, allt

Idag var jag på tandregleringen igen för att hämta och prova ut min bitskena som jag ska sova med några nätter nu. Jag pratade lite med tandläkaren och började fråga lite om hur länge jag kommer behöva ha i tandställningen och att jag berättade att anledningen till att jag frågade var för att jag ska åka till USA nästa sommar. Det kändes så bra att säga det! Det blev en helt obeskrivlig känsla! Jag har planerat mitt liv efter gymnasiet, jag vet vad jag vill göra de närmaste åren och det kändes bara kul helt enkelt att säga det till någon som jag absolut inte känner.


Jag vet vad jag vill göra och om någon på något sätt kritiserar det (negativt) så kommer det inte att tas emot speciellt bra utav mig. Så är det nästan med allting om någon säger något dumt om t.ex. musiken man lyssnar på så blir det som ett hugg i magen. Visst, man kan säga ganska mycket till mig utan att jag riktigt bryr mig. Men när det kommer till saker man tycker om och skaker man tror på/-vill ska hända så går det rakt in i mig.


Ingen kan ta ifrån mig att jag vet vad jag vill göra. (det är inte säkert att det blir bra, men i vilket fall som helst så kommer det genomföras) Man kan välja noggrant, hoppas på det bästa och se det positivt.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag vet hur det känns. Som tur äe så tycker inte någon av mina vänenr att jag är knäpp som vill åka till usa osm au pair men mina släktingar vill inte gärna släppa iväg mig ^^"



Det där med musik kännerj ag dock igen. Jag tar inte åt mig så mycket eftersom jag vet att det inte är så vanligt att lyssna på asiatisk musik osm jag gör men det är bara rttt skita i dom ^^<3

2009-05-04 @ 21:10:29
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0