NEW YORK, NEW YORK

Åhh vad jag vill! Tänk om man hade pengar.. varför måste allting vara så dyrt? Satt precis och tittade på priser och jag gjorde faktiskt ett riktigt kap!  4 dagar med flyg + hotell (på manhattan) för ungefär sex tusen, och det är inte speciellt mycket för en NEW YORK RESA! Sen tillkommer ju mat och sånt, men ändå! Ingen som kan tänka sig att följa med? Om man får välja en enda stad som man måste besöka under sitt liv så väljer jag helt klart NEW YORK!



kan även passa på att meddela att nu är det 420 dagar 16 timmar 31 minuter och nio sekunder kvar tills jag tar studenten! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ursäkta att jag har varit lite seg på att svara.. Kul att du ska åka som aupair!

Jag åkte med STS (aupaircare). Allt har funkat bra med organisationen. Men jag hade turen att hamna i en jätte bra familj också så jag har inte behövt att kontakta dom så mycket. Men i övrigt har det funkat bra, innan i Sverige tex.

Kommer du åka med Cultural Care?

2009-04-19 @ 00:26:20
URL: http://madeleineaupair.blogspot.com
Postat av: Anonym

herre jisses du har med sekunder till och med! :O coolt

2009-04-21 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0