En måndag som visade sig bli ganska bra

I natt satt jag uppe till omkring klockan två någon gång och läste en blogg, vad har hänt med mig? Vaknade sen vid sex imorrse och kände att jag vill verkligen inte gå upp. Men upp kom jag, efter en stund, och vid sju åkte jag och mamma iväg hemifrån. Jag måste nästan säga att den bästa tiden som finns för mig en måndag är när jag siter och väntar på min cellolektion i över en timma. Det är riktigt häligt, helt tyst och man får verkligen tid att tänka. Hade extra lång lektion idag i och med att det inte blev någon ensemble igen, men jag spelade från åtta till ungefär kvart över tio så jag är hyffsat nöjd.

När allt med cellon var avklarat på morgon så kände jag att, näe nu orkar jag inte mer, så jag åkte hem. Annars hade jag fått vänta tre timmar på en engelsklektion. Kan säga att det är mitt bästa beslut för dagen för jag har varit ute och hjälpt till i trädgården precis hela dagen och det har varit jätteskönt! Kan passa på att nämna att nästan hela lördagen spenderades ute också, hjälpte pappa att byta däck på bilen, igen, så jag utser mig själv till expert på det området nu.


Just nu sitter jag här, äter vindruvor och bara tänker på allt som jag vill göra i livet (jag vet att jag har sagt det förr och ni får helt enkelt tycka att jag är hur tjatig som helst).

Jag vill se något annat, jag måste se något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0