Tiden, vart försvinner den?

Nu står man här och det har gått en till vecka utav livet som bara flugit iväg. Vart försvinner all tid? Det kändes ju precis som att det var fredag och början på helgen. Men nu väntar en ny vecka, hoppas bara att tiden kommer att rulla på i turbofart. Just nu tycker jag att det är ganska skönt att tiden går fort, för på något sätt så hinner hjärnan inte tänka lika mycket. Nu närmar sig hösten med stormsteg och jag riktigt längtar. Hösten är en av mina två faoritårstider. På hösten ändrar hela världen färg och jag tycker att det är så härligt när det är lite sådär halvkallt ute och alla löven ligger på marken.

"We learned more from a three minute record, than we ever learned in school"

No Surrender - Bruce Springsteen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0