hello sunshine

Idag har det vart iskallt ute, det har inte direkt vart jätte kallt i luften men det har blåst! Usch, fy och nej tack säger jag bara! Jag vill ha sommar nu eller vår i alla fall, kyla är inte riktigt min grej. Och all denna snön måste försvinna, jag gillar snö men bara om den kommer i december och sen försvinner.


Jag har haft matte C prov idag och det gick faktiskt förvånadsvärt bra. Har även suttit på trafikskolan i några timmar och nu känns det som att jag snart är i mål :)

vart har värmen tagit vägen?


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Hallå EMma! :) Tack för din fina kommentar. NÅgra av dina frågor finns nu besvarade, dom andra svaren kommer senare! :D Du gör heeelt rätt i att satsa på att åka till australien! :D ♥

2010-02-12 @ 19:07:25
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0