Mindre än ett år kvar!!

Ännu en givande arbetsdag på Coop är över och nu sitter jag här och skriver igen.
Idag är jag riktigt pepp på hela au pair grejen idag, det är allt jag kunnat tänka på! Det känns så jätte nära men ändå är det ett helt år kvar! Hur känns det för er, visst känns det ändå som att vi snart är där?
Jag tror att det här sista året av gymnasiet bara kommer springa iväg och förhoppningsvis kommer jag springa med det! Det är bara mindre än ett år kvar, sen är det vår tur!! Jag blir bara så himla glad när jag tänker på det!

Kan även säga att jag hade besöksrekord igår och det blir jag riktigt glad för! Tack för att ni läser min blogg, kan man fråga varför? vad är det ni gillar med just min blogg?

Ha en fortsatt bra dag, det ska i alla fall jag ha!
xoxo Emma

Kommentarer
Postat av: mandy - au pair in Seattle

jag tkr det ar spannande att du ska aka som au pair just for att jag sjalv ar au pair;) darfor laser jag din blogg:)



haftig header btw :)

2009-07-24 @ 19:42:00
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja, snart ska man ju ansöka, då är man på G! Trots att det är ett år kvar så är det nääära.



Ta vara på det sista året i skolan nu, it's over before you know it.

2009-07-24 @ 22:23:01
Postat av: Helene

Vad spännande att du ska åka iväg! Sista året på gymnasiet kommer springa iväg :)

Hunden har jag itne så jättestor koll på, men jag tror att det är en bichon frisé eller en bichon havanais :P

2009-07-26 @ 17:13:48
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej Emma!

Såg att du hade skrivit till mig på min blogg, kul att du kommenterade och hade frågor :)

Jag har aldrig tänkt på någon annan organisation än CC, det var den första jag hörde om och fastnade direkt. De bryr sig verkligen om hur det går för en, och är väldigt måna om att det ska gå bra. När man väl har varit på det här mötet, så hör de av sig väldigt ofta och frågar hur det går. För mig har det funkat väldigt bra, allt har gått smidigt. Fick en match väldigt snabbt, för vissa är det svårare och jag tror det handlar om tur också. Vissa har svårare att bli matchade, som du kanske läst på facebook, andra har lättare men CC gör allt de kan. Jag rekommenderar CC till dig, men det finns ju såklart andra organisationer också. Men du har ju 1 år på dig att fundera!Hoppas allt går bra för dig sedan också, Vi kanske hinner ses i Boston när du kanske kommer nästa sommar ;)

2009-07-28 @ 11:42:25
URL: http://martinainusa.blogg.se/
Postat av: micaela

ja det känns verkligen som det är nära! ska du åka i augusti? =)

2009-08-02 @ 20:16:33
URL: http://mmicaela.devote.se
Postat av: Tinde

Åh vad kul. Jag planerar också att åka efter studenten juni 2010. Denna terminen har verkligen rusat iväg så hoppas nästa går ännu fortare :) har du börjat med ansökningshandlingarna än? vilket jobb, puh! tror jag blir galen på alla knepiga frågor :) Har du nåt önskemål om vart du vill hamna eller tar du det som det kommer? Iiih detta är så spännande!

2009-12-11 @ 17:31:09
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0